تبریز پی

کره جنوبی ارز های دیجتال

کره جنوبی، به حساب های دارای نام واقعی، مجوز اعطا می کند

به گزارش TabrizPay و به نقل از  bitcoinmagazine، بنا بر اطلاعیه جدید کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی، این کشور همچنان کنترل خود را بر تجارت ارز های مجازی همچون اتر و بیت کوین ادامه خواهد داد. سرمایه گذاران برای ادامه تجارت خود ناچار خواهند بود تا نسبت به تبدیل حساب های بانکی مجازی خود به حساب های بانکی با نام واقعی، اقدام کنند.

سپرده ها و برداشت ها در یک بانک، تنها بین حساب های بانکی با نام واقعی و حساب های صرافی رمز ارزی که با آنها مطابقت داشته باشند، مجاز خواهد بود. سیستم ثبت «نام واقعی» برای تجارت رمز ارز ها از تاریخ 30 ژانویه 2018 آغاز می شود. در حال حاضر قرار است شش بانک، از جمله بانک های Nonghyup و Shinhan این ثبت نام را انجام دهند.

جذابیت رمز ارز برای کره ای ها

کره ای ها، رمز ارز ها را به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری جذاب با بازده بالا پذیرفته اند. براورد شده است که این کشور، 20 درصد از حجم معاملات بیت کوین در سراسر دنیا را به خود اختصاص داده است.

اقدامات محدود کننده دولت

دولت کره جنوبی اخیرا تلاش هایی را به منظور  ایجاد محدودیت در تجارت رمز ارز ها آغاز کرده است. مثالی از این تلاش ها، منع انجام داد و ستد در داخل کشور و تجسس در امور صرافی های بزرگ و مقاومت در مقابل طرح ایده های تجاری قابل دسترس برای عموم مردم است.

یک بیانیه از سوی دفتر هماهنگی سیاست های دولت، منعکس کننده افزایش سطح تقابل با سرمایه گذاری پر مخاطره رمز ارز ها می باشد: “ما نمی توانیم اجازه دهیم این وضعیت غیر معقول سفته بازی و سرمایه گذاری های مخاطره آمیز بیش از این ادامه یابد.”

وصول مالیات از صرافی ها

همچنین، دولت کره جنوبی در هفته اخیر اعلام کرده است که برای وصول مالیات بر درآمد با نرخ 24.2 درصد از صرافی های محلی رمز ارزی در سال جاری، برنامه ریزی کرده است.

اطلاعیه اخیر به عنوان یک روش برای محدود کردن فعالیت های کلاهبردارانه و پول شویی تلقی می گردد. علاوه بر آنچه ذکر شد، این اطلاعیه جهت ارائه یک راهکار ساده تر و قابل قبول تر در تجارت رمز ارز ها در کره جنوبی، صادر شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید