تبریز پی

رایزر

آموزش ها و نکات لازم ریگ های ماین و استخراج

دوستان گرامی این پست به صورت مرتبط آپدیت خواهد شد و هر از گاهی نکات لازم و ضروری در مورد سخت افزار و نرم افزار ریگ گفته خواهد شد. از دوستان هم اگر اطلاعات ی در این زمینه دارند که میتونه به دوستان کمک کنه بگید تا در پست بزارم. با تشکر

  1.  هیچ وقت از تبدیل 4 به 8 استفاده نکنید . به دلیل آمپر و جریان زیادی که کارت های گرافیک ماین میکشند این کار باعث سوختن سیم ها و کانکتور و اسیب جدی به سیستم شما میشود .  

    تبدیل 4 به 8 ریگ ماینینگ
    تبدیل 4 به 8 ریگ ماینینگ
  2. حتما از پاور با گرید بالا ساتفده کنید . در بازار انواع پاورهای متفرقه ریخته است که هم توان خروجی خیلی کمتر از نوشته های روش دارند هم ریپل ولتاژ زیادی دارند و هم برای کار طولانی مدت ساخته نشده اند. سعی کنید از برند های معتبری که آزمایش خودش را پس داده استفاده کنید . به زودی مقاله ای در این رابطه خدمتتان منتشر خواهم کرد.
  3. از رایزهای ارزان قیمت اسفاده نکنید.هر وقت سیستم ماینتون اول کار کار نکرد ، اولین چیزی که  باید شک کنید رایزر ها هستند . همیشه با یک کارت گرافیک شروع به تست کنید تا هم کارت گرافیک ها را تست کنید و هم از اگ موردی وجود داشت و به سخت افزار اسیب رساند حداقل یک کارتتون اسیب ببینه و بقیه در امان باشند.
  4. سعی کنید خیلی از رابطهای برای طولانیتر کردن سیم کشی پاور استفاده نکنید . چون به دلیل اضافه شدن طول ، مقاومت سیم بالا میرود که در نتیجه هم جریان مصرفی شما زیاد میشود و هم ممکن است پاورتون نتونه همه کارتها را ساپورت کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید