ico ای سی او pm7

pm7 کلاهبرداری بیش نیست

⭕️همیشه بشر به دنبال کسب سود بوده و خیلی هم طبیعیِ ولی کسب سود بدون تلاش اسمش کلاهبرداریه و وقتی شنیدید جایی میتونه پولتون رو یه شبه چند برابر کنه حتما باید شک کنید. یا اگر تحریک شدید برید یه بار دیگه کارتون پینوکیو رو با دقت ببنید!!

⭕️ این اواخر تب ثبت نام در سایت PM7 در تلگرام داغ شده و به خاطر ذات هرمی که داره متأسفانه افراد اقدام به تشویق برای عضو کردن بقیه هم میکنن که از این راه مقدار سودشون بیشتر بشه البته در ظاهر شما با هر عضویت ۲۰ دلار هم دریافت میکنید که تشویق میشید برای ادامه بازی . ولی بیاید بررسی کنیم این شرکت رو و اینکه آیا کسی قراره به پول برسه یا خیر!!
این شرکت به گفته خودش ۱ سال است که فعالیت میکنه و بر اساس بررسی ها ۱ سال و چند ماه این دامنه خریداری شده . ولی چرا بر خلاف اطلاعاتی که اینجا میبینید که سعی میکنه این شرکت رو موجه نشون بده :
https://foundico.com/ico/pm7.html
هیچ اطلاعات فنی از این شرکت به وضوح از طریق دامنه و هاست نمیشه بدست آورد ؟؟ و همه اطلاعات را پنهان کرده؟
دامنه های ثبت شده این شرکت بر روی سرور:
pm7tech.com
n1solution.com
pm7.com
pm7.pm
pm7tech.com
که اطلاعات فقط دامنه
pm7.pm
قابل مشاهده است .فردی با اسم “رد سول” و ایمیل : soliank@torba.com
خب با یه سرچ ساده میشه دید که این بابا سایت های دیگه ای هم داره :
finservice.in
retelephone.us
vhost.wf
moneygrampoint.in
point-coinstar.com
xpressmoney-order.com
4mobilephone.us
upcellphone.us
که تقریبا هیچ کدومش یه بیزنش آدمی زادی نیست از گرفتن شماره تلفن برای بازاریابی تا وعده تماس رایگان تا بیزنس هرمی تشویق برای فروش بلیط کنسرت.
اگر به من میگید که نه شرکت در انگلیس ثبت شده است و کلی آدم با مشخصات زیر این سایت لیست شده پس نظرتون رو جلب میکنم بخش کلاهبردارن رو در همون سایت رو ببنید، مثلا:
https://foundico.com/ico/graphene-power.html
تصاویر رو ببنید خیلی موجه تر به نظر میان ، خب من به شخصه هیچ وقت به یه سری آدم که اوکرایی ان و در انگلیس دفتر دارن و خودشون در استونی زندگی میکنن نمیتونم اعتماد کنم. فقط به من بگید در صورت بروز مشکل شما میخواید برید انگلیس شکایت کنید یا اوکراین یا استونی؟
روی صحبتم با اون عزیزانی که زور میزنن بقیه رو عضو این شبکه هم بکنن هست به راحتی میتونید کامنت های ملت رو در فیس بوک بخونید که کسی نتونسته هنوز از این سیستم پول نقد بگیره ، هرچند که اگر من قرار بود یه سری و احمق تر کنم حتما اجازه میدادم یکم هم پول بدستشون برسه تا مثل متور بقیه جامعه رو برام پرزنت کنن و عضو سیستمم کنن.
⭕️متاسفانه در کشوری که مردم نمیتونن حتی به موسسه های مالی مجوز دار از سمت بانک مرکزی اعتماد کنن شما باید هر روز شاهد تولید “بانک جهانی شهرام” و “شهرام کوین” های جدید باشید.
⭕️من نمیدونم واقعا مسئول پیشگیری از فراگیر شدن این بد بختی ها که دامن خیلی ها رو میتونه بگیره مثل گولد کوست و … در کشور کیه ولی هرکی هست استراحت امروزش به قیمت فردایی سخت برای خودش و یه سری مال باخته است.
⭕️در انتها رسانه شمایید و لطفا به دوستان خود اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید